Офіційний сайт Городницької селищної ради

Житомирська область, Звягельський район

Пенсійним фондом України запроваджено електронну форму пенсійного посвідчення.

Дата: 20.09.2018 14:33
Кількість переглядів: 808

Фото без опису

Донедавна пенсійне посвідчення виконувало виключно функцію документу, який підтверджує офіційний статус пенсіонера. Запровадження електронного пенсійного посвідчення значно розширює можливості його користувача. Насамперед, документ поєднує в собі одночасно функції звичного для усіх пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника.
Користуючись таким посвідченням можна одержати пенсійні кошти, провести оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, отримати доступ до інших онлайн-сервісів. Електронні пенсійні посвідчення містять банківський платіжний додаток, який дозволяє отримувати повний спектр банківських послуг відповідно до правил платіжних систем та внутрішніх нормативних актів банківської установи. Цей документ його власник може пред’являти для користування пільгами у праві на проїзд в громадському транспорті або для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі.
Завдяки тому, що електронне пенсійне посвідчення містить графічну та електронну інформацію про власника, а також ключі електронного цифрового підпису, за його допомогою пенсіонер може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами, отримувати документи на веб-порталах органів влади та переглядати інформацію про розмір пенсії, дані про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески тощо. Власник такого посвідчення може подавати заяви до органів Фонду, не відвідуючи їх особисто, а через інтернет-мережу на офіційному сайті Пенсійного фонду України.
На даний час отримати електронне пенсійне посвідчення можуть пенсіонери з числа одержувачів пенсійних виплат через АТ “Державний Ощадний банк України”. Бажаючим отримати модернізований пенсійний документ слід звернутися до об'єднаного управління Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку та надати наступні документи:
паспорт;
документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
фотокартка розміром 30х25 мм.
Електронне пенсійне посвідчення буде виготовлено безкоштовно протягом 30 робочих днів.

Голова комісії з припинення діяльності 
об'єднаного управління О.Ю.Плохотюк


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь