A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городницька об'єднана територіальна громада
Житомирська область, Новоград-Волинський район

Відділ фінансів

Начальник відділу:​​​​​​Ванькевич Алла Василівна

 

 

ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ:

 

1. Основними завданнями відділу є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Городницької селищної ради ;

2) складання розрахунків до проекту селищного бюджету і подання  на розгляд виконкому та затвердження селищною радою;

3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Городницької селищної ради ;

4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених селищною радою;

6) здійснення загальної організації та управління виконанням селищного бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

 

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головним розпорядником бюджетних коштів;

2) проводить на будь якому етапі складання проекту селищного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

3) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту селищного бюджету перед поданням його на розгляд селищної ради;

4) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту селищного бюджету, за дорученням керівництва селищної ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами селищної ради матеріалів для підготовки проектів селищного бюджету;

5) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису селищного бюджету  встановленим бюджетним призначенням;

6) здійснює у процесі виконання селищного бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;

7) організовує виконання селищного бюджету, а також разом з органами: державної податкової служби, державної казначейської служби,  структурними підрозділами селищної ради забезпечує надходження доходів до селищного бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;

8) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;

9) складає розпис доходів і видатків селищного бюджету, забезпечує його виконання, готує:

- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з селищного бюджету,

- пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень,

- здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки селищного бюджету з обласним бюджетом та бюджетами інших рівнів;

10) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання селищного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

11) проводить моніторинг змін, що вносяться до селищного бюджету;

12) розглядає баланси і звіти про виконання селищного бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;

13) інформує селищну раду про стан виконання селищного бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);

14) розглядає звернення  та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду селищного бюджету;

15) проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до селищного бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;

16) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з селищного бюджету;

17) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;

18) забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов для працівників відділу;

19) готує та подає селищній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду селищного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;

20) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь