Офіційний сайт Городницької селищної ради

Житомирська область, Звягельський район

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

Дата: 01.10.2018 10:50
Кількість переглядів: 739

 

пенс фонд

22 серпня 2018 року уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях, в т.ч. в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт – офіс і бек – офіс.

Фронт – офіси будуть розміщені у кожній адміністративно – територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами.

Бек – офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Чіткий розподіл на фронт – і бек – офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт – офіс перетворюється по суті на сервісний центр у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек – офісі.

Сервісний центр створюються на базі Новоград-Волинського відділу обслуговування громадян.

З метою доступності до надання послуг громадянам на даний час органами Фонду послуги надаються на 4 віддалених робочих місцях                   (Піщівська ОТГ, Брониківська ОТГ(с. Романівна), Городницька ОТГ, Чижівська ОТГ ( с.Мала Цвіля)

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісний центр Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь