ЗВІТ про результати діяльності комунальної установи «Городницького інклюзивно-ресурсного центру» .
ЗВІТ
про результати діяльності комунальної установи
«Городницького інклюзивно-ресурсного центру» Городницької селищної ради Житомирської області
за 2019 рік
Комунальна установа «Городницький інклюзивно-ресурсний центр» Городницької селищної ради створена рішенням 11 сесії Городницької селищної ради 7 скликання від 17.05.2018 № 8-11/2018, з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
У своїй діяльності інклюзивно-ресурсний центр керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, Постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про інклюзивно- ресурсний центр”, іншими актами законодавства та Статутом.
Підбиваючи підсумки за січень-грудень 2019 року, можу сказати, що це складна та напружена робота.
Інклюзивно-ресурсний центр є юридичною особою. 10 липня 2018 року здійснено державну реєстрацію комунальної установи. Відкриті рахунки в органах Казначейства, виготовленні печатка, штамп, бланк із своїм найменуванням. Центр розміщується за адресою смт.Городниця, вулиця Паркова, 34, Новоград-Волинського району, Житомирської області.
Відповідно до порядку проведення конкурсу для призначення на вакантні посади директора та педагогічних працівників комунальної установи
«Городницького інклюзивно-ресурсного центру» Городницької селищної ради проведено конкурс педагогічних працівників. Таким чином, з жовтня 2018 року в інклюзивно-ресурсному центрі працює практичний психолог Літвинчук Катерина Григорівна.
Основним завданням фахівців ІРЦ – є проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту.
За 2019 рік відповідно до заяв та необхідного пакету документів від батьків, зареєстровано 38 дітей, які пройшли комплексну оцінку розвитку дитини.
У висновках комплексної оцінки кожної дитини зазначено її потреби та напрями роботи корекційних педагогів, рекомендована освітня програма навчання.
ІРЦ взаємодіє з педагогічними працівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти Новоград -Волинського району з метою раннього виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Участь в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах освіти, з метою моніторингу динаміки розвитку дитини .
Важливим аспектом діяльності центру є надання консультативно- психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами. З цією метою з батьками проводяться індивідуальні консультації, та практичні заняття. Консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів освіти та зарахування до них.
Значна увага в центрі приділяється підвищенню професійного рівня фахівців. З цією метою фахівці відвідують тренінги, семінари, вебінари, майстер класи із застосування сучасної спеціальної педагогіки та психології.
А саме:
- Тренінг психологів інклюзивно-ресурсних центрів Житомирської області «Планування та проведення комплексної оцінки розвитку дитини дітей» (08.04.2019 р по 10.04.2019 р.);
- Курси: «Користування психодіагностичними методиками Lester-3, WISC-IV, Conners-3, PEP-3, CASD» (I –сесія з 03.06.2019 року по 07.06.2019 року; II-сесія з 26.06.2019 року по 27.06.2019 року – 56 академічних годин .
- Вебінар «Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів» (21.03.2019 року);
- Вебінар «Основні правила та принципи наповнення АС «ІРЦ»
(26.12.2019 року)
Також виконано наступні завдання:
- Проведено 38 комплексних психолого–педагогічних оцінок розвитку дитини;
- Ведення журналу обліку висновків про психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
- Ведення журналу обліку заяв ,щодо проведення психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
- Ведення реєстру дітей , що пройшли комплексну психолого педагогічну оцінку розвитку дитини та перебувають на обліку в ІРЦ;
- Ведення журналу реєстрації звернень учнів, батьків, вчителів;
- Ведення журналу щоденного обліку роботи практичного психолога;
- Проведено 33 індивідуальних консультацій для батьків з дітьми, що мають ООП;
- Проведено 9 індивідуальних консультативних бесід з дітьми, що мають ООП;
- Проведено38 (59-усіх) індивідуальну консультацію для батьків, щодо оформлення дитини в ІРЦ;
- Проведено круглий стіл з Комунальним некомерційним підприємством загальної практики та сімейної медицини на тему «Інтеграція та комплексні підходи в злагодженій діяльності» (17.05.2019 року.);
- Проведено зустріч з педагогами «ОНЗ Городницька ЗОШ I-IIIступенів» на тему «Впровадження інклюзії – це послідовна та злагоджена робота на усіх рівнях»;
- Проводилося висвітлення діяльності роботи та просвітницька інформація на сторінці у соціальній мережі;
- Використання у роботі арт-терапевтичних методів роботи ( малювання, ліплення, пісочна терапія);
- Проведення індивідуальних корекційно-розвиткових занять.
Аналіз корекційної роботи:
Корекційна група на початок навчального року становила – 4 дитини.
Дошкільники – 4, школярі – 0.
Батьки відмолися від корекційно-розвиткових занять – 4.
Всі послуги в ІРЦ надаються безкоштовно. Записатися для узгодження дати візиту в ІРЦ можна за телефоном 0977094307 або на порталі ІСУО.
Директор ІРЦ Юзвінська Т.Г.