ОГОЛОШЕННЯ про відкриту вакансію посадової особи місцевого самоврядування В Городницькій селищній раді Звягельського району Житомирської області
ОГОЛОШЕННЯ
про відкриту вакансію посадової особи місцевого самоврядування
В Городницькій селищній раді Звягельського району
Житомирської області
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в Городницькій селищній раді Звягельського району Житомирської області оголошено добір на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану: спеціаліст відділу центр надання адміністративних послуг (VІІ категорія).
Опис вакантної посади
Найменування і місцезнаходження державного органу |
Городницька селищна рада Звягельського району Житомирської області 11714, Житомирська область, Звягельський район, смт Городниця, вул. Заводська, буд. 8 |
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану |
Спеціаліст відділу центр надання адміністративних послуг Городницької селищної ради, VІІ категорія |
Посадові обов'язки |
Надавати суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. 2.2. Приймати від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснювати їх реєстрацію та подавати документи (їх копії) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”. 2.3. Видавати або забезпечувати надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішенням поро відому в задоволені заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. 2.4. Здійснювати контроль за додержання суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень. 2.5.Брати участь у підготовці проектів актів, програм, що належать до компетенції відділу «Центр надання адміністративних послуг». 2.6. Дотримуватись процесів та процедур надання адміністративних послуг. 2.7. Узагальнювати й аналізувати стан роботи щодо надання якісних послуг суб’єктам звернень. 2.8. Забезпечувати ведення діловодства згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства. 2.9.Вивчати досвід роботи Центрів надання адміністративних послуг інших громад. 2.10. Сприяти створенню належних умов праці у центрі, виносити пропозиції начальнику відділу «Центр надання адміністративних послуг» щодо матеріально-технічного забезпечення відділу. 2.11. Спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» межах покладених обов’язків та на підставі даних доручень є відповідальною особою, яка обробляє та надає з питань, віднесених до його компетенції, інформацію та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та несе відповідальність за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
|
Умови оплати праці |
- посадовий оклад - 7100; - надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування;
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду посадових осіб місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: 1. заяву 2. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; 3. дві фотокартки розміром 4 х 6 см; 4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; 5. копію документа, який посвідчує особу; 6. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); 7. копію документа, що підтверджує володіння української мови; 8.письмову згоду на обробку персональних даних; 9.копію картки платника податків; 10.витяг з реєстру територіальної громади 11. інформацію про подання е-декларації. Документи приймаються до Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області до 16.08.2024 (включно). |
Кваліфікаційні вимоги |
|
Освіта |
вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра |
Досвід роботи |
- досвід роботи на посадах державної служби або досвід служби в органах місцевого самоврядування, не менше 1 року |
|
|
Володіння державною мовою |
вільне володіння |
Інші вимоги до професійної компетентності |
|
вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП). |