Офіційний сайт Городницької селищної ради

Житомирська область, Звягельський район

Повідомна реєстрація колективних договорів №19 «КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР між роботодавцем комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Городницької селищної ради та трудовим колективом на 2024 – 2028 роки»

Кількість переглядів: 27
Скликання: колективний договір
Сесія: 19
Тип документу: Повідомна реєстрація колективних договорів
Дата: 20.02.2024
Номер документу: 19
Назва документу: КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР між роботодавцем комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Городницької селищної ради та трудовим колективом на 2024 – 2028 роки
Прикріплені файли:

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР

 

між роботодавцем комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

та

трудовим колективом

на 2024 – 2028 роки

 

 

 

СХВАЛЕНО

 

зборами  трудового колективу

Комунального некомерційного

підприємства

«Амбулаторія загальної практики

сімейної медицини»

Городницької селищної ради

 

Протокол  2 від  15 лютого 2024р

 

 

 

 

 

 

смт.Городниця

 

Розділ 1. Загальні положення

 

1.1. Мета укладання колективного договору

Цей колективний договір укладено з метою регулювання виробничих, трудових та соціально-економічних відносин, узгодження інтересів найманих працівників і адміністрації з питань, що є предметом цього договору.

Положення і норми колективного договору розроблено на основі Конституції України, Кодексу законів про працю України, Закону України «Про колективні договори і угоди», Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про оплату праці», «Про відпустки», «Про охорону праці», інших актів. Колективний договір визнає пріоритет чинного законодавства України: Постанов Верховної Ради України, Указів Президента України, Постанов та Декретів Кабінету Міністрів України та інших нормативних актів і не змінює їх. Договір містить узгоджені зобов'язання сторін, що його уклали, щодо створення умов підвищення ефективності роботи установи, реалізації на цій основі професійних, трудових і соціально-економічних прав та інтересів працівників.

Договір визначає зобов’язання сторін, спрямовані на:

  • створення умов для підвищення ефективності роботи комунального некомерційного підприємства  «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Городницької селищної ради;
  • реалізацію професійних, трудових і соціально-економічних прав та гарантій працівників;
  • установлення для працівників додаткових, порівняно із законодавством, пільг та компенсацій.

 

1.2. Сторони договору та її повноваження

Колективний договір укладається між представником Адміністрації - Директором комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Городницької селищної ради з однієї сторони (далі – Адміністрація, Роботодавець, Керівник), який діє на підставі Статуту КНП «АЗПСМ», та трудовим колективом, в особі вибраного  та уповноваженого представника  трудового колективу з другої сторони; разом — Сторони.

Директор підтверджує свої повноваження, визначені чинним законодавством України та Статутом установи на ведення колективних переговорів, укладення колективного договору і виконання зобов’язань сторони адміністрації, визначених цим колективним договором.

Сторони визнають повноваження одна одної.  Під час переговорів щодо укладання колективного договору, унесення змін і доповнень до нього, а також під час розв’язання всіх питань виробничих і трудових відносин

Сторони зобовязуються дотримувати засад соціального партнерства:

  • паритетності представництва;
  • рівноправності сторін;
  • взаємної відповідальності;
  • конструктивності та аргументованості.

Під час укладання колективного договору Сторони керуються тим, що його положення не можуть погіршувати становище працівників порівняно з чинним законодавством України. Норми та гарантії, які визначає законодавство, — це базові мінімальні гарантії, на підставі яких у Колективному договорі встановлюють додаткові трудові й соціально-економічні гарантії та пільги з урахуванням реальних можливостей виробничого, матеріального та фінансового забезпечення КНП «АЗПСМ»

Умови трудових договорів найманих працівників не можуть суперечити положенням Колективного договору. Якщо Сторони виявлять таку суперечність, відповідні умови автоматично визнають недійсними.

Роботодавець і уповноважений представник трудового колективу (не рідше ніж раз на рік) звітують про виконання положень Колективного договору на загальних зборах  трудового коллективу.

Невід’ємна частина цього Колективного договору -  Додатки № 1-9.

 

1.3. Сфера дії Колективного договору:

Колективний договір - локальний нормативний акт соціального партнерства, призначений для регулювання колективних трудових відносин, а також соціально - економічних питань, які підлягають визначенню за погодженням Сторін відповідно до положень чинного законодавства.

1.2.1. Дія колективного договору поширюється на всіх працівників, які перебувають у трудових відносинах із КНП «АЗПСМ».  

1.2.2. Керівник закладу визнає обраного і уповноваженого представника  трудового колективу єдиним повноважним представником усіх працівників закладу  в колективних переговорах.

1.2.3. Колективний договір визначає узгоджені позиції та дії Сторін, спрямовані на співпрацю, створення умов для підвищення ефективності роботи КНП «АЗПСМ», реалізацію на цій основі професійних, трудових і соціально-економічних прав та гарантій працівників.

1.2.4. Положення цього Колективного договору діють безпосередньо, і Роботодавець, і наймані працівники зобов’язані їх дотримувати.

 

1.4Термін дії  Колективного договору:

Договір укладено на 2024 – 2028 роки, він набирає чинності з дня його підписання представниками сторін і діє до укладення нового договору або його пролонгації. Зміни в керівництві: складі, структурі та назвах сторін не тягнуть за собою призупинення дії даного договору.

 

1.5. Порядок і строки доведення змісту Колективного договору до працівників закладу

У десятиденний строк після підписання Колективного договору Сторони ознайомлюють із його змістом працівників закладу. Нові працівники ознайомлюються з Колективним договором під час прийняття на роботу.

 

1.6. Порядок внесення змін та доповнень до договору

1.4.1. Жодна зі сторін, що уклали Колективний договір, не може протягом усього терміну його дії в односторонньому порядку приймати рішення, що змінюють норми, положення, зобов’язання за цим Колективним договором або припиняють їх виконання.

1.4.2. Зміни та доповнення до колективного договору вносять у зв’язку зі змінами положень чинного законодавства України, генеральної, галузевої, територіальної угод та з ініціативи однієї зі Сторін після проведення переговорів (консультацій) та досягнення згоди. Відповідні зміни й доповнення набувають чинності після того, коли їх схвалить трудовий колектив на загальних зборах  та підпишуть Сторони. Зміни та доповнення до колективного договору мають бути зареєстровані в установленому порядку.

1.4.3. Якщо необхідно внести зміни й доповнення до Колективного договору, Сторони розглядають відповідні пропозиції спільно й ухвалюють рішення протягом десяти днів від дня їх отримання. Зміни вносяться не частіше 1 разу в півріччя.

1.4.4. Сторони розпочинають переговори з укладання Колективного договору на новий строк не пізніше ніж за три місяці до закінчення терміну, на який його укладали.

1.4.5. Сторони зобов’язуються взаємно та своєчасно надавати інформацію, необхідну для ведення колективних переговорів і контролю за виконанням Колективного договору.

 

1.7. Повідомна реєстрація колективного договору

Адміністрація подає 3 екземпляри колективного договору на повідомну реєстрацію протягом 15 днів  з дня підписання його сторонами.

 

1.8. Практикою ПМД вважати  лікаря з надання ПМД та не менше ніж з одного фахівця (сестри медичні всіх спеціальностей),  який працює спільно з лікарем з надання ПМД або під його керівництвом, та особи, які здійснили своє право на вільний вибір лікаря, в установленому порядку обравши цього лікаря з надання ПМД (особи, що належать до цієї практики) відповідно до наказу по Підприємству

 

Розділ 2. Трудові відносини

Виключним правом адміністрації є планування, управління і контроль за роботою медичного закладу.

 

2.1. Роботодавець зобов’язаний:

2.1.1. Забезпечити ефективну діяльність КНП «АЗПСМ» за рахунок бюджетних та інших не заборонених законодавством коштів.

2.1.2. Уникати будь-яких проявів дискримінації у сфері праці.

2.1.3. Забезпечити розробку посадових (робочих) інструкцій для всіх працівників КНП «АЗПСМ», положень про структурні підрозділи (служби) та своєчасне ознайомлення з ними працівників.

2.1.4. Не застосовувати контрактну форму трудового договору, крім випадків, які передбачають закони України.

2.1.5. При прийомі на роботу, адміністрація зобов'язується ознайомити всіх працівників під особистий підпис:

  • з наказом про прийом на роботу;
  • зі змістом колективного договору;
  • з правилами внутрішнього трудового розпорядку;
  • з особовою карткою працівника;
  • з посадовою інструкцією.

     Також адміністрація зобов’язана отримувати від працівників, що приймаються на роботу:

  • згоду на обробку персональних даних, видачі конфіденційної  інформації та повідомлення про права у сфері захисту персональних даних, мету обробки у відповідності до законодавства; 
  • інформацію щодо наявності відповідних пільг.

2.1.6. Своєчасно та в повному обсязі здійснювати матеріально-технічне забезпечення для виконання працівниками установи покладених на них обов’язків та створювати належні умови праці, враховуючи реальний стан бюджетного фінансування установи.

2.1.7. Вимагати від працівників виконувати лише ту роботу, яку обумовлює трудовий договір.

2.1.8. Звільняти працівників з ініціативи Роботодавця виключно в порядку й випадках, які визначає чинне законодавство.

2.1.9. Повідомляти працівників про нові нормативно-правові акти та документи, які регулюють трудові відносини, організацію та умови праці; роз’яснювати їх зміст, права та обов’язки працівників.

2.1.10Сприяти підвищенню кваліфікації лікарів та молодших спеціалістів із медичною освітою.

2.1.11. Визначати трудовий розпорядок у КНП «АЗПСМ» Правилами внутрішнього трудового розпорядку, затвердженими трудовим колективом за поданням Роботодавця.

2.1.12. Запобігати виникненню індивідуальних та колективних трудових конфліктів. Якщо все ж такі конфлікти виникнуть, забезпечити їх вирішення згідно з чинним законодавством України.

2.1.13. Запроваджувати чи змінювати режим роботи для окремих підрозділів, категорій (груп) працівників за їх згодою. Мета таких дій — підвищити ефективність роботи закладу через необхідність забезпечити безперервність надання медичної допомоги та діяльності КНП «АЗПСМ».

2.1.14. Залучати за необхідності медичних працівників до роботи у вихідні  дні,  які працюють за затвердженими у встановленому порядку графіками роботи (змінності). Компенсувати працівникам роботу у вихідні дні згідно з чинним законодавством.

2.1.15Установити в закладі п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями в суботу та неділю.

2.1.16. Визначати режим роботи у вихідні дні та перелік працівників, яких залучають до даної роботи  на підставі графіків роботи (змінності) або наказів директора КНП «АЗПСМ», які завчасно доводяться до відома працівників.

2.1.17. Під час складання графіків роботи (змінності) враховувати інтереси працівників із сімейними обставинами, працівників з інвалідністю та працівників, які поєднують роботу з навчанням.

2.1.18. Якщо працівників залучають до роботи у вихідні дні, завчасно узгоджувати з ними час початку та закінчення робочого часу, порядок і  розміри компенсації.

2.1.19. Скорочувати на одну годину напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи працівників, яким установлено 40-годинний робочий тиждень.

У разі застосування рекомендації Кабінету Міністрів України про перенесення робочих днів видавати не пізніше ніж за місяць відповідний  наказ. При виданні наказу керуватися щорічним листом Міністерства соціальної політики України щодо норм тривалості робочого часу.

2.1.20. Встановити скорочену тривалість робочого часу для окремих категорій працівників КНП «АЗПСМ» згідно діючого законодавства (Додаток 1).

2.1.21. За взаємною згодою з працівником встановлювати для нього неповний робочий час (день, тиждень), гнучкий графік роботи на умовах і в порядку, визначених законодавством.

2.1.22. Забезпечити працівників службовим приміщенням для  прийому їжі.

2.1.23. Залучати працівників до роботи в надурочний час, як виняток, лише за взаємною згодою.

2.1.24. Не допускати залучення до надурочних робіт, робіт у вихідні  дні й направлення у відрядження без їх згоди таких осіб, як-от:

  • вагітні жінки й ті, що мають дітей віком до трьох років;
  • батьки, які виховують дітей без матері (зокрема й за тривалого перебування матері в лікувально-профілактичному закладі);
  • опікунів (піклувальників), одного з прийомних батьків, одного з батьків-вихователів.

2.1.25.Обліковувати робочий час відповідно до актів чинного законодавства, Правил внутрішнього трудового розпорядку та цього Колективного договору.

2.1.26.  Затверджувати Графік надання щорічних відпусток з огляду на необхідність забезпечення безперервної роботи КНП «АЗПСМ», з урахуванням інтересів закладу та особистих інтересів працівників і можливості для їх відпочинку.  Не пізніше 20 грудня графік відпусток на наступний рік доводиться до відома працівників під особистий підпис.

№ з/п

Прізвище,

ініціали працівника

Професія (посада)

За який період надається відпустка

вид відпустки

1

2

3

4

5

кількість календарних днів

Початок відпустки в 20____ році

підпис працівника

примітки

 

6

7

8

9

 

               

 

2.1.27. Встановити працівникам щорічну основну оплачувану відпустку тривалістю не менше 24 календарних днів за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладання трудового договору. Інвалідам І та ІІ групи надається щорічна основна відпустка тривалістю – 30 календарних днів, а інвалідам ІІІ групи - 26 календарних днів.

     Додаткові дні відпустки надавати згідно існуючого законодавства.  У випадках, які передбачає законодавство, відпустку надавати пропорційно до відпрацьованого часу.

2.1.28. Вести облік відпусток, зберігати за працівниками право на невикористані щорічні відпустки й не допускати випадків, коли працівникам не надають щорічну відпустку повної тривалості протягом двох років підряд.

2.1.29. Замінювати за бажанням працівника частину щорічної відпустки грошовою компенсацією, якщо тривалість наданих працівникові щорічних основної та додаткової відпусток склала не менше ніж 24 календарні дні.

2.1.30. Установити щорічні додаткові відпустки (Додаток 2):

  • за особливий характер праці окремим категоріям працівників за Списком виробництв, робіт, професій і посад працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням 
  • додаткова відпустка за ненормований робочий день — до 7 календарних днів для працівників, час роботи яких, з огляду на характер праці, не піддається точному обліку. У період дії Колективного договору питання встановлення ненормованого робочого часу з наданням додаткової відпустки за особливі умови праці для окремих працівників може визначати також наказ Роботодавця.
  • щорічна додаткова відпустка за роботу із шкідливими і важкими умовами праці .
  • працівнику, що працює в зоні посиленого радіологічного контролю тривалістю 13 календарних днів;
  • учасникам бойових дій та інвалідам війни (учасники бойових- дій на території інших країн, особи , які брали участь у всіх формах збройної боротьби за незалежність України) тривалістю 14 календарних днів;

2.1.31. Надавати додаткову оплачувану соціальну відпустку (ч.1 ст.19 Закону про відпустки) тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів: 

  • одному з батьків, які мають 2-х або більше дітей віком до 15 років.
  • одному з батьків, які мають дитину з інвалідністю;
  • одному з батьків, які усиновили дитину;
  • матері (батьку) особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи;
  • одинокій матері;
  • батькові дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи, який виховує їх без матері (у т. ч. й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі);
  • особі, яка взяла дитину під опіку, чи одному з прийомних батьків.

За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.

Дитиною вважають особу віком до 18 років (повноліття), якщо згідно із законом вона не набула прав повнолітньої раніше (для цілей цього пункту).

2.1.32. Щоб надати додаткову відпустку працівникам, які мають дітей, розповсюдити право на таку відпустку на:

  • жінку, яка не перебуває у шлюбі й у свідоцтві про народження дитини якої немає запису про батька дитини або запис про батька зробили в установленому порядку за вказівкою матері;
  • вдову;
  • жінку, яка виховує дитину без батька (зокрема й розлучену жінку, яка виховує дитину без батька).

Щоб підтвердити право на таку відпустку, працівник має пред’явити Роботодавцю будь-який офіційно складений, оформлений та засвідчений в установленому порядку документ. Такий документ має з достатньою достовірністю засвідчувати, що другий із батьків не бере участі у вихованні дитини.

Зокрема (але не виключно) таким документом може бути:

  • рішення суду про позбавлення батьківських прав;
  • ухвала суду про розшук відповідача — у справах за позовами про стягнення аліментів;
  • акт, що склала комісія, створена в Закладі або акт комісії представників органу місцевого самоврядування, у якому зі слів сусідів (за наявності їх підписів у акті) підтверджується факт, що другий із батьків не бере участі у вихованні дитини.

2.1.33. Надавати  один  додатковий день відпочинку працівнику, якщо він здавав кров (її компоненти) на підставі підтверджуючого документу. Такий відпочинок працівник може використати впродовж року з дня, коли він здавав кров або її компоненти .

2.1.34. Надавати працівникам КНП «АЗПСМ» на підставі їхньої письмової заяви в обов’язковому порядку відпустку без збереження заробітної плати (ст. 25 Закону «Про відпустки»).

2.2. Сторони домовилися:

2.2.1. Співпрацювати під час погодження, складання, затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових (робочих) інструкцій, графіків роботи (змінності) й відпусток та в інших випадках, які передбачає законодавство.

2.2.2. Разом вирішувати питання щодо:

  • запровадження, перегляду та змін норм праці;
  • оплати праці працівників, форм і систем оплати праці, схем посадових окладів;
  • умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних виплат;
  • робочого часу й часу відпочинку, соціального розвитку КНП «АЗПСМ», поліпшення умов праці, матеріально-побутового, медичного обслуговування працівників.

2.2.3. Уживати заходів щодо недопущення виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), а в разі виникнення прагнути їх розв’язання в порядку, який передбачає чинне законодавство.

2.2.4. Забезпечити умови для ефективної роботи Комісії по трудових спорах.

 

Розділ 3. Забезпечення зайнятості

 

3.1. Роботодавець зобов’язаний:

3.1.1. Надавати працівникам, за їхньою згодою, можливість працювати на умовах неповного робочого часу з оплатою праці пропорційно до відпрацьованого часу (за фактично виконану роботу) зі збереженням повної тривалості щорічних основної та додаткових відпусток та інших гарантій, пільг, компенсацій, які установлюють законодавство та цей Колективний договір.

3.1.2. Аналізувати потреби та використання трудових ресурсів у КНП «АЗПСМ».

3.1.3. Не допускати економічно необгрунтованого скорочення робочих місць та структурних підрозділів.

3.1.4. Забезпечити протягом року реалізацію працівниками переважного права на укладення трудового договору у разі повторного прийняття на роботу працівників аналогічної кваліфікації.

3.1.5. Не допускати в КНП «АЗПСМ»  масового вивільнення працівників з ініціативи Роботодавця (ст. 48 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI).

 

Розділ 4. Оплата праці (формування, регулювання та захист)

 

4.1. Роботодавець зобов’язаний:

4.1.1. Формувати оплату праці на підставі Кодексу законів про працю України, Господарського кодексу України, Закону України «Про оплату праці», Постанови КМУ від 19.05.1999 р. №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об'єднань державних підприємств», та змін згідно Постанови КМУ від 15.12.2021 року №1334, Постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» та Статуту підприємства

4.1.2. Джерелами коштів на оплату праці можуть бути не заборонені діючим законодавством будь-які надходження від Національної служби здоров’я України, фізичних та юридичних осіб за послуги з медичного обслуговування, страхових організацій тощо, кошти з державного чи місцевого бюджету.

4.1.3. Оплата праці здійснюється пропорційно відпрацьованому часу з урахуванням умов праці і складності роботи на підставі схем посадових окладів, доплат і надбавок у межах фонду оплати праці.

4.1.4. Оплата праці Директора підприємства здійснюється згідно з Контрактом.

4.1.5. Доплати до посадового окладу для лікарів та сестер медичних КНП «АЗПСМ», схема посадових окладів та доплат для адміністративно-господарського та іншого персоналу здійснюється згідно наказу директора (Додаток 3).

4.1.6. Підвищувати посадові оклади:

  • за керівництво структурним підрозділом — завідувачам структурних підрозділів — керівникам із числа фахівців із базовою та неповною вищою медичною освітою;
  • за наявність кваліфікаційної категорії —  лікарям, керівникам із числа фахівців із базовою та неповною вищою медичною освітою,  головній медичній сестрі, молодшими медичним спеціалістам з медичною освітою;
  • у звязку із шкідливими і важкими умовами праці на 15% посадового окладу (Додаток 4).

4.1.4. Установлювати такі доплати:

  • за суміщення професій (посад), виконання обов’язків тимчасово    відсутнього працівника в розмірі до 50 % включно при суміщенні професій і посад, виконанні обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
  • за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних   робіт у розмірі до 50% включно.
  • працівникам, які використовують у роботі дезінфекційні засоби, а також які зайняті прибиранням туалетів, — 10% посадового окладу  (Додаток 5).
  • за роботу в нічний час у розмірі 35 % посадового окладу.

4.1.5. Установлювати такі надбавки:

  • за вислугу років медичним  працівникам:
    •   10% посадового окладу - за стаж роботи понад 3 роки;
    •   20% посадового окладу - за стаж роботи понад 10 років;
    •   30% посадового окладу  - за стаж роботи понад 20 років;
  • складність, напруженість у роботі — 50% посадового окладу.

4.1.6Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні в строки, двічі на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів та не пізніше семи календарних днів після закінчення періоду, за який проводиться виплата. Сума заробітної плати, яку виплачують за першу половину місяця (аванс), не може бути нижчою ніж 50% посадового окладу працівника та нижчою ніж оплата за фактично відпрацьований час із розрахунку посадового окладу працівника.

4.1.7. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, виплачувати її напередодні.

4.1.8. Виплачувати заробітну плату за весь час щорічної відпустки  не пізніше ніж за три дні до її початку.

4.1.9Під час переведення працівника на іншу роботу з нижчою оплатою проводити оплату праці згідно з трудовим законодавством.

4.1.10. Оплачувати роботу в святкові та неробочі дні понад місячну норму робочого часу у розмірі подвійної годинної або денної ставки понад оклад.

Оплачувати роботу у надурочний час у подвійному розмірі годинної ставки, розмір якої визначається виходячи з норми робочого часу та встановленого посадового окладу.

4.1.11. Забезпечити проведення індексації заробітної плати працівникам згідно законодавства.

4.1.12. Якщо порушили строки виплати заробітної плати, виплачувати працівникам компенсацію втрати частини заробітної плати у зв’язку з інфляцією. Компенсацію розраховувати відповідно до індексу зростання цін на споживчі товари та послуги в порядку, установленому чинним законодавством.

4.1.13. Зберігати середній заробіток за  основним місцем роботи за медичними  працівниками, яких направляють до закладів післядипломної освіти для підвищення кваліфікації, підготовки й перепідготовки як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом.

4.1.14Забезпечити надання інших передбачених чинним законодавством гарантій і компенсацій у зв’язку з направленням працівників у службові відрядження.

4.1.15. Забезпечувати оплату часу простою не з вини працівника в розмірі середньої заробітної плати, але не менше його посадового окладу.

4.1.16. Затверджувати в штатному розписі найменування посад працівників відповідно до чинної редакції Класифікатора професій; своєчасно вносити, за необхідності, відповідні зміни до Колективного договору та додатків до нього.

Якщо найменування професій (посад) у Колективному договорі несвоєчасно приведені у відповідність до вимог чинного законодавства, працівники продовжують користуватися пільгами та гарантіями, установленими для відповідних професій (посад).

4.1.17. Застосовувати до працівників передбачені цим Колективним договором заходи матеріального та морального стимулювання за якісне та своєчасне виконання виробничих завдань та норм праці, раціональне використання обладнання та технічних засобів тощо.

4.1.18. У випадку неповної зайнятості медичного персоналу оплата праці проводиться за наступним принципом:

- посадовий оклад вираховується пропорційно до рівня зайнятості ставки працівника на Підприємстві, а доплати та надбавки встановлюються відповідно до колективного договору з урахуванням рівня посадового окладу.

4.1.19. Медичним працівникам Підприємства під час надання основної щорічної відпустки виплачується матеріальна допомога на оздоровлення у сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, у межах фонду заробітної плати. Іншим працівникам Підприємства матеріальна допомога на оздоровлення надається в розмірі 25-100 % посадового окладу згідно наказу директора.

4.1.20. При звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому до сплати від установи, проводиться у день звільнення.

 

4.2. Сторони домовилися:

4.2.1. Спільно визначати й затверджувати умови оплати праці працівників.

4.2.2. Не приймати в односторонньому порядку рішення з питань оплати праці, що погіршують умови, які встановлює цей Колективний договір.

4.2.3. Повідомляти працівників про запровадження нових або зміну чинних умов праці, не пізніше ніж за два місяці до їх запровадження або зміни.

4.2.4. Своєчасно уточнювати розмір заробітної плати працівників у зв’язку зі зміною рівнів освіти, присвоєнням (підтвердженням) кваліфікаційної категорії, стажу роботи, за підсумками атестації тощо.

4.2.5. Своєчасно ознайомлювати працівників, якщо запровадили нові умови оплати праці.

 

Розділ 5. Охорона праці

 

5.1. Роботодавець зобов’язаний:

5.1.1. Створити на кожному робочому місці належні, здорові та безпечні умови праці; забезпечити належні санітарно-побутові умови відповідно до вимог КЗпП, Закону України «Про охорону праці», санітарних норм та правил.

5.1.2. Інформувати під розписку працівників під час укладання трудового договору про умови праці в КНП «АЗПСМ» та про наявність на їхньому робочому місці шкідливих виробничих чинників, які ще не усунули, можливі наслідки їх впливу на здоров’я та про права працівника на пільги та компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства та Колективного договору.

5.1.3. Не пропонувати працівникам роботу, яка згідно з медичним висновком протипоказана їм за станом здоров’я.

5.1.4Розірвати трудовий договір у термін, який визначив працівник, якщо в закладі  не виконують вимог законодавства про охорону праці або умов Колективного договору з цих питань з виплатою працівнику вихідної допомоги.

5.1.5. Укласти договори страхування лікарів, фахівців із неповною вищою медичною освітою та молодшого медичного персоналу на випадок інфікування ВІЛ під час виконання професійних обов’язків.

5.1.6.  Забезпечити своєчасну розробку й виконання Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам.

5.1.7. Аналізувати стан охорони праці та причини виробничого травматизму й захворювань, розробляти щорічно й аналізувати виконання невідкладних заходів щодо запобігання виробничому травматизму.

5.1.8. Проводити раз на п’ять років атестацію робочих місць за умовами праці. Проводити позачергову атестацію робочих місць за умовами праці у разі аргументованого звернення працівника про наявні на його робочому місці несприятливі умови праці.

5.1.9. За результатами атестації робочих місць розробляти заходи щодо приведення (поліпшення) умов праці у відповідність до вимог регламентів, директив, стандартів, інших нормативних актів з охорони праці.

5.1.10. Забезпечити належне технічне утримання машин, механізмів, споруд, будівель, виробничого обладнання й устаткування щодо їх безпечного використання; проводити періодично, згідно з вимогами нормативних актів з охорони праці, експертизу їх технічного стану.

5.1.11. Забезпечувати безкоштовно працівників, які працюють на роботах зі шкідливими умовами праці засобами індивідуального захисту (Додаток №6).

5.1.12. Видавати на роботах, де можливі забруднення або вплив на шкіру шкідливих речовин, безплатно за встановленими нормами мийні, змивальні та знешкоджувальні засоби (Додаток №7).

5.1.13Організовувати власним коштом проведення періодичних медичних оглядів працівників, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. На прохання працівника організувати для нього позачерговий медичний огляд, якщо працівник пов’язує погіршення стану свого здоров’я з умовами праці. Якщо працівник своєчасно проходить медичний огляд, зберігати за ним місце роботи та середній заробіток за час такого огляду.

5.1.14. Відсторонювати від роботи працівників, які ухиляються від проходження обов’язкових медичних оглядів.

5.1.15. Переводити працівників, які потребують за станом здоров’я надання легшої роботи, за їх згодою, тимчасово або без обмеження терміну на іншу (легшу) роботу відповідно до медичного висновку. Оплату праці в таких випадках проводити згідно з чинним законодавством.

5.1.16. Проводити систематичний аналіз стану захворюваності й випадків тимчасової непрацездатності та вживати заходів до усунення причин захворювань.

5.1.17. Організувати проведення своєчасного розслідування й обліку кожного випадку травмування та випадків профзахворювань працівників на території КНП «АЗПСМ» або в зонах обслуговування, нещасного випадку, професійного захворювання або аварії на виробництві. Забезпечити безумовне виконання організаційно-технічних заходів щодо усунення причин нещасного випадку на виробництві для запобігання їх у майбутньому, які зазначила комісія з розслідування нещасного випадку на виробництві.

5.1.18. Зберігати середню заробітну плату за працівником на період припинення роботи, якщо створилася виробнича ситуація небезпечна для його життя або здоров’я працівників, які його оточують. Факт наявності такої ситуації підтверджується спеціально створеною комісією з представником трудового колективу, а також страхового експерта Фонду соціального страхування, а у разі виникнення конфлікту - відповідним державним органом нагляду за охороною праці.

5.1.19. Зберігати за працівниками, які втратили працездатність через нещасний випадок на виробництві, місце роботи та середню заробітну плату на весь період до відновлення працездатності або встановлення інвалідності.

5.1.20Розробляти необхідні нормативні акти з охорони праці, технічну документацію з охорони праці та заходи щодо запобігання виробничому травматизму, приведення робочих місць у відповідність до вимог з охорони праці.

5.1.21. Щорічно передбачати витрати на охорону праці в розмірі 2000,00 грн.

 

5.2. Працівники зобов’язані:

5.2.1. Вивчати та виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правил експлуатації машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва.

5.2.2. Бережливо ставитись до виданих засобів індивідуальногота колективного захисту, застосовувати їх за призначенням згідно з інструкцією з експлуатації.

5.2.3. Проходити в установленому законодавством порядку попередній та періодичні медичні огляди.

5.2.4. Дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території  КНП «АЗПСМ».

5.2.5. Своєчасно інформувати відповідних посадових осіб про виникнення небезпечних і аварійних ситуацій на робочому місці, ділянці, в структурному підрозділі. Особисто вживати заходів щодо запобігання таким випадкам та їх усунення.

5.2.6. Дбайливо та раціонально використовувати майно підприємства, не допускати його пошкодження чи знищення.

5.2.7. Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

 

Розділ 6. Соціально-трудові пільги, гарантії та компенсації

 

6.1. Роботодавець зобов’язаний:

6.1.1. Надавати працівникам Закладу матеріальну допомогу на оздоровлення в розмірі не менше посадового окладу під час надання основної щорічної відпустки за основним  місцем роботи.

6.1.2. Створити комісію із загальнообов’язкового державного соціального страхування та забезпечити належні умови її діяльності.

6.1.3. Організувати лікувально-профілактичну допомогу для працівників  шляхом позачергового медичного обслуговування працівників та членів їхніх сімей, добровільного медичного страхування.

6.1.4.Здійснювати заохочувальні виплати працівникам згідно Положення про преміювання (Додаток №8).

 

6.2. Сторони домовилися:

6.2.1. Сприяти тому, щоб члени трудового колективу користувалися можливостями щодо медичного обслуговування, забезпечення  іншими послугами й  пільгами згідно зі  Статутом та цим Колективним договором.

 

Розділ 7. Контроль за виконанням колективного договору та відповідальність сторін

 

Сторони домовилися:

7.1. Контролювати виконання Колективного договору не рідше одного разу на рік спільною комісією, яку сформували Сторони (Додаток № 9).

7.2. На час роботи комісії увільняти її членів від основної роботи зі збереженням середнього заробітку.

7.3. Раз на рік, у першому кварталі, спільно розглядати підсумки виконання Колективного договору за попередній рік, заслуховувати звіт Роботодавця та представника трудового колективуи щодо взятих на себе зобов’язань на зборах трудового колективу.

7.4. Надавати повноважним представникам Сторін на безоплатній основі наявну інформацію та документи, необхідні для здійснення контролю за виконанням Колективного договору.

7.5. Якщо несвоєчасно виконали чи не виконали зобов’язання за Колективним договором, аналізувати причини та вживати термінові заходи щодо забезпечення їх реалізації.

7.6. Якщо порушили чи не виконали зобов’язання Колективного договору з вини конкретної посадової особи, а також якщо вона не надала інформацію, необхідну для ведення колективних переговорів і контролю за виконанням Колективного договору, притягати її до відповідальності згідно з чинним законодавством.

7.7. Умови колективного договору обов'язкові для всіх працівників закладу.

7.8. Колективний договір укладено в трьох примірниках, що зберігаються у кожної із сторін та в органі, який проводить реєстрацію і мають однакову юридичну силу.

7.9. Колективний договір від адміністрації доручено підписати Директору, від трудового колективу вибраним  та уповноваженим представником  трудового колективу.

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

 

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

ПЕРЕЛІК

ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ, ЯКИМ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ СКОРОЧЕНА ТРИВАЛІСТЬ

РОБОЧОГО ТИЖНЯ

 

Найменування робіт, професій та посад

 

Тривалість робочого тижня

Практика сімейного лікаря 

(Лікар загальної практики-сімейнй лікар)

38,5

Лікар – спеціаліст лікувально-діагностичного відділу (невропатолог, акушер-гінеколог, отоларинголог, ортопед-травматолог)

33,0

Практика сімейного лікаря 

(сестра медична ЗП-СМ, сестра медична)

38,5

Сестра медична, сестра медична ЗП-СМ

38,5

Завідувач ФП

38,5

Фельдшер

38,5

Наказ МОЗ «Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров’я» від 25.05.2006 № 319


 

Найменування робіт, професій та посад

 

Тривалість робочого тижня

Фельдшер-лаборант 

 

36,0

Постанова КМ  України  від  21  лютого  2001  року   N 163  "Про  затвердження  Переліку  виробництв,  цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці,  робота в  яких  дає право   на  скорочену  тривалість  робочого  тижня"

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

 

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 2

до колективного договору

на 2024-2028 роки

ПЕРЕЛІК

ВИРОБНИЦТВ, РОБІТ, ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ, РОБОТА ЯКИХ ПОВ'ЯЗАНА З ПІДВИЩЕНИМ НЕРВОВО-ЕМОЦІЙНИМ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ

Найменування виробництв, робіт професії і посад*

Тривалість додаткової відпустки

у календарних днях

Загальна тривалість щорічної відпустки у календарних днях

Лікарі (усіх найменувань)

7

31

Молодші спеціалісти з медичною освітою (всіх найменувань)

7

31

Молодша медична сестра (санітарка)

7

31

*Зазначають конкретні найменування виробництв, робіт професії та посад, які передбачає структура (штатний розпис) Закладу відповідно до переліку виробництв, робіт, професій і посад, наведеного в розділі XVII (позиції 1-141) Списку виробництв, робіт, професій і посад працівників, робота яких пов’язана з підвищеним нервово-емоційним та інтелектуальним навантаженням або виконується в особливих природних географічних і геологічних умовах та умовах підвищеного ризику для здоров’я, що дає право на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці, затвердженого постановою КМУ від 17.11.1997 №1290 в редакції постанови КМУ від 13.05.2003 № 679.

**Право на додаткову відпустку, що передбачає цей додаток, мають вказані у Переліку посади (професії) незалежно від конкретного найменування та структурного підрозділу, а також за умов зайнятості упродовж робочого дня не менше ніж половина його тривалості

 

Найменування виробництв, робіт професії і посад

Тривалість додаткової відпустки

у календарних днях

Загальна тривалість щорічної відпустки у календарних днях

Директор

7

31

Головна медична сестра

7

31

Головний бухгалтер

7

31

Заступник головного бухгалтера

7

31

Інспектор з кадрів

7

31

Завідувач ФП

7

31

Водії санітарного транспорту

4

28

 

Найменування виробництв, робіт професії і посад*

Тривалість додаткової відпустки

у календарних днях

Загальна тривалість щорічної відпустки у календарних днях

Машиніст (кочегар) котельні

7

31

*Відповідно до розділу XXXIII. «Загальні професії в усіх галузях господарства» підрозділу «Загальні професії за іншими видами робіт» позиція 87 Списку №1290 (Додаток 1), правом на таку відпустку користується машиніст (кочегар) котельні, зайнятий обслуговуванням парових та водогрійних котлів, що працюють на твердому мінеральному та торфовому паливі, під час їх завантаження: ручним способом – тривалістю до 7 календарних днів.

Підписи Сторін

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 3

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

Доплата до посадового окладу для лікарів  та сестер медичних КНП «АЗПСМ» за результатами укладених декларацій

Заключені декларації

Щомісячна доплата лікарю ЗПСМ,   % від заключених декларацій.*

Щомісячна доплата сестрам медичним   біля лікаря  ЗПСМ,   %  (від доплати лікареві)

Сестри медичні, не зайняті на прийомі з лікарем, фельд-шери-лаборанти,    % від заключених декларацій

Загальна сума надходжень за відповідний місяць

1-7%

10-50%

0,1-0,6

*дана доплата проводиться при  заключенні декларацій 25% і більше

 

Схема посадових окладів та доплат  до посадового окладу для адміністративного персоналу

Назва посади

Щомісячна доплата % від заключених декларацій по закладу

Керівний склад

Головна медична сестра

1-4

 

Схема посадових окладів та доплат до посадового окладу для адміністративно-господарського  персоналу:

Назва посади

Щомісячна доплата % від заключених декларацій по закладу

Інший адміністративно-управлінський та допоміжний персонал

Головний бухгалтер

0-100

Заступник головного бухгалтера

0-100

Інспектор з кадрів

0-100

Лікувально-діагностичного відділу

Невропатолог

10-100

Отоларинголог

10-100

Акушер-гінеколог

10-100

Ортопед-травматолог

10-100

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 4

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

Перелік
пІДРОЗДІЛІВ, ЗА РОБОТУ У ЯКИХ ПІДВИЩУЄТЬСЯ ПОСАДОВИЙ ОКЛАД (СТАВКА)
у зв’язку із шкідливими і важкими умовами паці на 15%

 

Посада, професія

Структурний підрозділ

Фельдшер - лаборант

Клініко-діагностична лабораторія, за роботу з хімчними речовинами, віднесеними до категорії алергенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

 

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 5

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

Перелік працівників,

які використовують у роботі дезінфекційні засоби,
а також працівників, які зайняті прибиранням санвузлів


(зазначаються працівники всіх професій, які використовують
у
 роботі дезінфекційні засоби.)

 

Посада, професія*

Структурний підрозділ

%

Молодша медична сестра (санітарка)

АЗПСМ

10

 

У посадових інструкціях за відповідними посадами (професіями) має бути зазначено, що вони використовують у роботі дезінфекційні засоби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

 

Додаток 6

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

ПЕРЕЛІК

ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ, ЯКИМ БЕЗОПЛАТНО ВИДАЮТЬСЯ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

 

Найменування робіт,

професій та посад

Найменування засобів індивідуального захисту

Строк експлуатації (місяців)

Лікарі всіх спеціальностей

Маски медичні

Рукавички нестерильні

Окуляри захисні

Одноразово

Одноразово

Чергові

Сестри медичні всіх спеціальностей, фельдшери, фельдшери-лаборанти

Маски медичні

Рукавички нестерильні

Окуляри захисні

Одноразово

Одноразово

Чергові

Молодші медичні сестри (санітарки)

Гумові рукавиці

Чергові , до зносу

Водій автотранспортних засобів

Діелектричні  рукавиці

Чергові , до зносу

Машиністи (кочегари) котельні

Рукавиці

Чергові , до зносу

Робітник  з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями

Рукавиці

Чергові , до зносу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

 

Додаток 7

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

ПЕРЕЛІК

ПРОФЕСІЙ ТА ПОСАД ПРАЦІВНИКІВ, ЯКИМ БЕЗКОШТОВНО НАДАЮТЬСЯ МИЙНІ, ЗМИВАЮЧІ ТА ЗНЕШКОДЖУЮЧІ ЗАСОБИ

 

Найменування робіт,

професій та посад

Миючі засоби

Дезінфікуючі  засоби

Лікарі всіх спеціальностей

Мило рідке 200мл на місяць

Антисептик  3-5мл на 1 обробку рук

Сестри медичні всіх спеціальностей, фельдшери,

фельдшери-лаборанти

Мило рідке 200мл на місяць

Антисептик 3-5мл на 1 обробку рук

Молодші медичні сестри (санітарки)

Мило рідке 200мл на місяць

Антисептик  3-5мл на 1 обробку рук

Водій автотранспортних засобів

 

Мило 200г на місяць

 

Машиністи (кочегари) котельні

 

Мило 200г на місяць

Робітник  з комплексного прибирання та утримання будинків з прилеглими територіями

Мило 200г на місяць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

 

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 8

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про преміювання працівників

 

  1. Положення про преміювання працівників Комунального некомерційного підприємства «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Городницької селищної ради (далі – Положення) розроблене відповідно до Кодексу законів про працю України, Закону України «Про оплату праці», наказу Мінпраці та МОЗ України від 05.10.2005 № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення».
  2. Положення про преміювання приймається з метою посилення мотивації праці та підвищення впливу матеріального стимулювання працівників закладу за сумлінне і якісне виконання поставлених перед ними завдань, забезпечення належного рівня  медичного обслуговування, виконавчої та трудової дисципліни.
  3. Дія Положення поширюється на всіх працівників Закладу.
  4. Преміювання працівників КНП «АЗПСМ» здійснюється шляхом виплати грошової винагороди за результатами роботи (сумлінні внески в роботу підприємства), з нагоди державних та професійних свят, ювілеїв тощо з  метою  покращення  показників діяльності,  матеріальної зацікавленості, підвищення  престижності  професії, створення належних  умов  для  ефективної діяльності працівників.
  5. Рішення про матеріальне стимулювання (наказ) приймає директор КНП «АЗПСМ».
  6. Фонд матеріального стимулювання працівників утворюється у межах економії коштів, передбачених  на  оплату  праці в  КНП «АЗПСМ». Матеріальне стимулювання здійснюється  за  наслідками  роботи за  місяць, квартал, рік. Премія виплачується працівникові відповідно до особистого вкладу у  загальні  результати роботи.
  7. В окремих випадках працівникам можуть виплачувати разову премію:
  • за виконання особливо важливої роботи;
  • за результатами експертної оцінки якості надання медичної допомоги.
  1. При  визначенні  розміру  премії враховується:
  • трудова дисципліна;
  • кількість підписаних декларацій;
  • відсутність обґрунтованих скарг на рівень якості лікування та культури обслуговування;
  • виконання стандартів діагностики, обстеження та лікування;
  • інші, визначені в закладі показники, в залежності від системи оплати прийнятої в закладі на день виплат.
  1. Розмір премії визначається у відсотковому співвідношенні до посадового окладу за фактично відпрацьований час або у конкретному  розмірі у вигляді фіксованої суми.
  2. Керівник закладу має право позбавляти премії частково або повністю у разі порушення трудової, виробничої дисципліни і внутрішнього трудового розпорядку.
  3. Зниження розміру премії або позбавлення її повністю оформляється наказом директора за період, у якому було допущено порушення, із зазначенням причин.
  4. Преміюванню підлягають працівники, незалежно від відпрацьованого періоду, за який здійснюється преміювання. Премія працівникам також виплачується під час перебування у відпустці, на лікуванні, у службовому відрядженні, за умови наявності коштів на її виплату.
  5. За умови економії фонду заробітної плати максимальний розмір премії працівникам  закладу не обмежується.
  6. Преміювання працівників за виконання особливо важливої роботи або з нагоди ювілейних та святкових дат з урахуванням особистого вкладу здійснюється в кожному конкретному випадку за наказом директора КНП «АЗПСМ».
  7. Матеріальне стимулювання працівників закладу здійснюється не пізніше терміну виплати заробітної плати за місяць.
  8. Керівнику закладу премія виплачується за рішенням власника або уповноваженого ним органу, та додатково на умовах передбачених контрактом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підписи Сторін

 

Директор

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

____________Ростислав ШАЛЬКО

 

Представник трудового колективу

Комунального некомерційного підприємства

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини»

Городницької селищної ради

_________Руслана ПОГОРЕЛОВА

 

 

Додаток 9

до колективного договору

на 2024-2028 роки

 

Склад

спільної комісії з контролю

за виконанням колективного договору

 

Представники Сторін

Посада, П.І.Б.

1

Від Закладу:

 

_________________________

 

_________________________

 

 

Директор -

Шалько Ростислав Назарович

 

Головний бухгалтер-

Ксенз Ірина Миколаївна

2

Від ради трудового колективу:

 

_________________________

 

_________________________

 

 

 

 

Лікар загальної практики-сімейний лікар Погорелова Руслана Іванівна

Сестра медична загальної практики сімейної медицини Кур’ята Інна Іванівна

 

 

 

 

Перелік осіб, відповідальних за виконання

норм і положень колективного договору

 

Назва розділу колективного договору

Термін

 

Посада відповідального за виконання

1

Загальні положення

 

постійно

Директор

Представник трудового колективу

2

Трудові відносини

 

постійно

Директор

Представник трудового колективу

3

Забезпечення зайнятості

 

постійно

Директор

Представник трудового колективу

4

Оплата праці  (формування,  регулювання  та захист)

постійно

Директор

Головний бухгалтер

Представник трудового колективу

5

Охорона праці

 

постійно

Директор

Представник трудового колективу

6

Соціально-трудові пільги, гарантії та компенсації

постійно

Директор

Представник трудового колективу

7

Контроль за виконанням колективного договору

не рідше ніж раз на рік

Директор

Трудовий колектив

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь